Laat je chapter sneller groeien en bespaar tijd. Hoe? Bekijk de video.
Welkom, netwerk professional!
Geef je BNI Chapter een boost! Hier kun je een BNI placemat (zoekvragenlijst) maken, gepersonaliseerde tafelkaarten, bezoekersbadges, kwitanties en een feedback formulier voor al je dierbare BNI Chapter bezoekers. In een enkele klik – nou ja, plus een paar toetsaanslagen. Als je geen idee hebt waarover het hier gaat, lees dan onze Missie pagina .
Voel je vrij om het systeem een paar weken uit te proberen, maar zorg ervoor dat je de voordelen van een account snapt. Registratie is net zo gratis als uitproberen zonder een account.
- Haal je bezoekerslijst van BNI Connect (Zie de instructies boven de groene en gele tekstvakken), plak de info in het tekstvak en maak zo je meeting conversie tools.
- Wil je de ledenlijst automatisch dan heb je een (gratis) account nodig en bewerk je eerst je profiel (met veel extra mogelijkheden) eerst!
- Tik het e-mail adres in waar over een minuutje de PDF afgeleverd zal worden
- Klik “Maak de kits en de placemat”
- Klik de rode button en we horen graag van je, dus laat een commentje achter.!
Nog geen account?
Registreer nu – GRATIS TRIAL
Gratis proefperiode: 6 weken, betaal alleen als u tevreden bent!
Waarom registreren?
De proefperiode begint wanneer je je eerste materialen maakt, zelfs als je je later pas registreert, dus:
Je kunt zes weken experimenteren zonder account, maar je mist dan essentiële extra's, zoals:
- automatisch de ledenlijst op de placemat
- bewerkbare tekstvelden
- voorgedrukte prijs op de kwitanties
- juiste locatie vermeld (anders alleen regio)
- Taalvoorkeur (EN/NL, talen worden op verzoek toegevoegd)
- paginaformaat Letter of A4
- vooraf ingevuld e-mail adres
- het achtervoegsel-veld gebruiken om vervangers en bezoeker van andere chapters aan te geven
Opmerkingen zijn uitgeschakeld
11 Reacties
De bezoekers zijn klaar. Ben jij dat ook?
Vermoedelijk ken je ons gratis badge-sjabloon al. Het wordt inmiddels wereldwijd gebruikt. Moedig alle leden van je chapter aan om hem zelf hierte maken, op weg naar een corporate uitstraling. Deze uniforme badges maken een georganiseerde indruk, terwijl ieder toch zijn/haar eigen bedrijfslogo kan plaatsen.
Leesbare badges zijn belangrijk. Lees er alles over in de badge sectie op onze Missie pagina. Of maak er meteen een op de bovengenoemde gratis badge lay-outpagina.
Great to work with this convenient and easy to use tool… will recommend it to the chapters I visit. Superb!
Thanks Leo, The more participants, the more features I will be able to build in!
Ik vond deze site via een zoekopdracht op internet en vond het een geweldig idee om een hand-out te maken voor mijn BNI-netwerkhoofdstuk. Ik haastte me een beetje door de instructies en het drukte snel en heel gemakkelijk een rooster af. Ik kreeg toen een e-mail van Anton waarin stond dat de opmaak een beetje verkeerd was vanwege de manier waarop ik de info overzette en aan die e-mail was gekoppeld, was een herzien, beter rooster. Bedankt, Anton! Uw site wordt door mij ten zeerste aanbevolen!
Bedankt voor je vriendelijke woorden Eric. Ik hoop dat je hoofdstuk(en) een boost krijgen van het gebruik van de tools! Misschien wilt u ook de gratis badgemaker bekijken onder het menu Maken. Openbaar beschikbaar, geen registratie nodig. Ik hoop snel van je te horen.
Het Leiderschapsteam zet de toon en normen voor het hele hoofdstuk. En hun passie en enthousiasme werken aanstekelijk.
Je hebt het helemaal genageld, dat is precies waar een leiderschapsteam zich op zou moeten richten!
I second your enthusiasm. These tools, prepared the day or evening before the meeting, help the leadership team to focus on their core activities! All Amsterdam chapters (and some more) have been using the visitor kits for several years now.
Fijn om mee te werken! gr Petra
Dank je! Er zijn weer opties bijgekomen, binnenkort volgt er weer een nieuwsbrief. Tot gauw!
De komende presentaties werken niet
Probeer het opnieuw, we moesten deze velden alleen bijwerken vanwege een onverwachte wijziging in de systeemsoftware. Het is nu opgelost. Sorry voor het ongemak!